-
1
Gender, Experience, and Self-Efficacy in Introductory Physics
Veröffentlicht in Physical review. Physics education research
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Online administration of research-based assessments
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
9
Providing Context for Identifying Effective Introductory Mechanics Courses
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
Are inequities in self-efficacy a systemic feature of physics education?
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
14
Applying Cognitive Diagnostic Models to Mechanics Concept Inventories
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Systemic inequities in introductory physics courses: the impacts of learning assistants
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
19
A comparison of Hake's g and Cohen's d for analyzing gains on concept inventories
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
20
Participation and Performance on Paper- and Computer-Based Low-Stakes Assessments
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel