-
1
Attendance at Well-Child Visits After Reach Out and Read
Veröffentlicht in Clinical pediatrics
VolltextArtikel -
2
30 Years of Reach Out and Read: Need for a Developmental Perspective
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
3
Missed opportunities for suicide prevention in teens with ADHD
Veröffentlicht in Journal of affective disorders reports
VolltextArtikel -
4
Added Value of Early Literacy Screening in Preschool Children
Veröffentlicht in Clinical pediatrics
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Book Sharing: In-home Strategy to Advance Early Child Development Globally
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Cuddle-Calm Intervention to Strengthen Emotional Connection
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
12
Promoting optimal development: screening for behavioral and emotional problems
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
13
Encouraging Parental Reading for High-Risk Neonatal Intensive Care Unit Infants
Veröffentlicht in The Journal of pediatrics
VolltextArtikel -
14
Clinician Experiences With Reach Out and Read: An Exploratory Qualitative Analysis
Veröffentlicht in Academic pediatrics
VolltextArtikel -
15
Literacy Promotion Training and Implementation in Pediatric Continuity Clinics
Veröffentlicht in Academic pediatrics
VolltextArtikel -
16
Clinician Perceptions on Literacy Promotion in Pediatric Continuity Clinics
Veröffentlicht in Academic pediatrics
VolltextArtikel -
17
Thoughts on Health Supervision: Learning-Focused Primary Care
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
18
Literacy Promotion Strategies Within Reach Out and Read: An Exploratory Study
Veröffentlicht in Clinical pediatrics
VolltextArtikel -
19
Thoughts on health supervision: learning-focused primary care
Veröffentlicht in Pediatrics (Evanston)
VolltextArtikel -
20
Development of a Brief Screening Tool for Early Literacy Skills in Preschool Children
Veröffentlicht in Academic pediatrics
VolltextArtikel