-
1
-
2
-
3
Product touch in the real and digital world: How do consumers react?
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
4
Celebrity Endorsements and Beyond: New Avenues for Celebrity Branding
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
5
-
6
Knowledge and innovation: Musings from the 2015 GIKA Ivory Tower
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Swapping bricks for clicks: Crowdsourcing longitudinal data on Amazon Turk
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
10
Marketing Relationships in the New Millennium B2B Sector
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
11
-
12
The effects of circular format on store patronage: An Italian perspective
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
13
Personality traits and complaining behaviors: A focus on Japanese consumers
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Attitudes toward wildlife: The impact of physical attractiveness
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
20