-
1
-
2
SATO: Surface Area Traversal Order for Shadow Ray Tracing
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Load Balancing Algorithm for Real-Time Ray Tracing of Dynamic Scenes
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
RayCore: A Ray-Tracing Hardware Architecture for Mobile Devices
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
13
L-Bench: An Android benchmark set for low-power mobile GPUs
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
14
Adaptive undersampling for efficient mobile ray tracing
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
15
QuickETC2: Fast ETC2 texture compression using Luma differences
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
16
Geometry transition method to improve ray-tracing precision
Veröffentlicht in Multimedia tools and applications
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20