-
1
A new understanding of satisfaction model in e-re-purchase situation
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
2
Development of brand equity: evaluation of four alternative models
Veröffentlicht in The Service industries journal
VolltextArtikel -
3
The effects of advertising spending on brand loyalty in services
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Alternative explanations of online repurchasing behavioral intentions
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Consumer Typology and Online Travel Websites
Veröffentlicht in Asia Marketing Journal (Online)
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
A new understanding of satisfaction model in erepurchase situation
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
15
Corporate Social Action Patterns in Contrasting Market Settings
Veröffentlicht in Australasian marketing journal
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
New measures and a new model for television network loyalty (MOTNL)
Veröffentlicht in Marketing bulletin
VolltextArtikel -
20