-
1
-
2
Pepsiman! Toward a Theory of Symbolic Morphosis in Global Advertising
Veröffentlicht in Journal of popular culture
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
How Super Are Video Supers? A Test of Communication Efficacy
Veröffentlicht in Journal of public policy & marketing
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Variety seeking and market segmentation: Irish and American perspectives
Veröffentlicht in Irish marketing review
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Sex-dependent development of Kras-induced anal squamous cell carcinoma in mice
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
16
Baricitinib plus Remdesivir for Hospitalized Adults with Covid-19
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Species-agnostic polymeric formulations for inhalable messenger RNA delivery to the lung
Veröffentlicht in Nature materials
VolltextArtikel