-
1
THEORETICAL PERSPECTIVE ON THE THERAPEUTIC ROLE OF CHILDREN'S FOLK SONGS
Veröffentlicht in Különleges bánásmód
VolltextArtikel -
2
-
3
IMPROVISATION IN MUSIC ACTIVITIES IN THE PRIMARY SCHOOL
Veröffentlicht in Educația-plus
VolltextArtikel -
4
FOLK TALE AS A COMMUNICATION MODEL IN KINDERGARTEN
Veröffentlicht in EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS
VolltextArtikel -
5
-
6
THE DEVELOPMENT OF SOCIAL SKILLS THROUGH FOLK DANCES
Veröffentlicht in EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS
VolltextArtikel -
7
DEVELOPING READING COMPREHENSION SKILLS USING NON-LITERARY TEXTS
Veröffentlicht in EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS
VolltextArtikel -
8
-
9
A DO-RE-MI of Learning Techniques for Primary School Students
Veröffentlicht in Music Cognition
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
DIDACTIC FLASH MOMENT IN TEACHING PRIMARY SCHOOL STUDENTS
Veröffentlicht in EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS
VolltextArtikel -
15
NEW UNITS OF MEASUREMENT FOR TEACHER’S ACTIVITY
Veröffentlicht in EDUCATION AND APPLIED DIDACTICS
VolltextArtikel -
16
Music - support for non-native speakers of Romanian language. Case Study
Veröffentlicht in Music Cognition
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Cystic echinococcosis in the early 2020s: A review
Veröffentlicht in Tropical medicine and infectious disease
VolltextArtikel -
20