-
1
The co-construction of arguments by middle-school students
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Learning to reason in an informal math after-school program
Veröffentlicht in Mathematics education research journal
VolltextArtikel -
5
Opportunities for the use of decision aids in primary care
Veröffentlicht in Family medicine
VolltextArtikel -
6
Beyond the informed consent procedure: continuing consent in human research
Veröffentlicht in Ciência & saude coletiva
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Talk, Research Technology, and the Achievement of Human Subject "Status Passage"
Veröffentlicht in Symbolic interaction
VolltextArtikel -
11
-
12
From delegation to specialization: nurses and clinical trial co-ordination
Veröffentlicht in Nursing inquiry
VolltextArtikel -
13
Therapeutic Discourse Among Nurses and Physicians in Controlled Clinical Trials
Veröffentlicht in Nursing ethics
VolltextArtikel -
14
Teachers Promoting Student Mathematical Reasoning
Veröffentlicht in Investigations in mathematics learning
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
The Work and Occupational Trajectories of Clinical Trials Research
Veröffentlicht in Journal of applied social science
VolltextArtikel -
19
-
20