-
1
Editorial: Applications of Artificial Intelligence and Machine Learning in Games
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
2
Recognizing Events in Spatiotemporal Soccer Data
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
3
Special Issue on Machine Learning and Natural Language Processing
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
4
Team Sports for Game AI Benchmarking Revisited
Veröffentlicht in International Journal of Computer Games Technology
VolltextArtikel -
5
A Survey of Big Data Archives in Time-Domain Astronomy
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
6
-
7
Desktop Tools for Offline Plagiarism Detection in Computer Programs
Veröffentlicht in Informatics in education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Guest Editorial Special Issue on Team AI in Games
Veröffentlicht in IEEE transactions on games
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
Efficient parameterized string matching
Veröffentlicht in Information processing letters
VolltextArtikel -
14
-
15
Analysis of Emotions in Real-time Twitter Streams
Veröffentlicht in Informatica (Ljubljana)
VolltextArtikel -
16
Grammar Checking with Dependency Parsing: A Possible Extension for Language Tool
Veröffentlicht in Informatica (Ljubljana)
VolltextArtikel -
17
Automatic Student Plagiarism Detection: Future Perspectives
Veröffentlicht in Journal of educational computing research
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20