-
1
-
2
-
3
Factors influencing the visual deliciousness / eye-appeal of food
Veröffentlicht in Food quality and preference
VolltextArtikel -
4
-
5
Constructing healthy food names: On the sound symbolism of healthy food
Veröffentlicht in Food quality and preference
VolltextArtikel -
6
Tasting brands: Associations between brand personality and tastes
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
7
-
8
Extrinsic Factors Underlying Food Valuation in the Human Brain
Veröffentlicht in Frontiers in behavioral neuroscience
VolltextArtikel -
9
A sound brand name: The role of voiced consonants in pharmaceutical branding
Veröffentlicht in Food quality and preference
VolltextArtikel -
10
-
11
Evaluation of energy density and macronutrients after extremely brief time exposure
Veröffentlicht in Appetite
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Cross-Modal Correspondences Between Temperature and Taste Attributes
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
20
Facilitating animacy perception by manipulating stimuli exposure time
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel