-
1
-
2
-
3
Clinical Clerkship Students’ Perceptions of (Un)Safe Transitions for Every Patient
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Outcomes of a comprehensive faculty development program for local, full-time faculty
Veröffentlicht in Family medicine
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Logic modeling: a tool for improving educational programs
Veröffentlicht in Journal of palliative medicine
VolltextArtikel -
13
-
14
Support-challenge-vision: a model for faculty mentoring
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
15
-
16
Evaluating faculty development outcomes by using curriculum vitae analysis
Veröffentlicht in Family medicine
VolltextArtikel -
17
An evaluation of formal mentoring studies and a model for their improvement
Veröffentlicht in Evaluation practice
VolltextArtikel -
18
An Evaluation of Formal Mentoring Studies and a Model for their Improvement
Veröffentlicht in Evaluation practice
VolltextArtikel -
19
-
20
A call to increase the accessibility of medical education information
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel