-
1
An Expanded Conceptualization and a New Measure of Compulsive Buying
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
2
The Price Is Unfair! A Conceptual Framework of Price Fairness Perceptions
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
3
Meta-analysis: integrating accumulated knowledge
Veröffentlicht in Journal of the Academy of Marketing Science
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Consumers’ perceptions of the fairness of price-matching refund policies
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
15
-
16
Memory-Based Store Price Judgments: The Role of Knowledge and Shopping Experience
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
17
An appraisal of behavioral price research (part 1): price as a physical stimulus
Veröffentlicht in AMS review
VolltextArtikel -
18
-
19
Retailers’ Merchandise Organization and Price Perceptions
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
20