-
1
Factorial Analysis on Non-Intellectual Tests for Gifted Students
Veröffentlicht in Gifted education international
VolltextArtikel -
2
General, Social, and Academic Self-Concepts of Gifted Adolescents
Veröffentlicht in Journal of youth and adolescence
VolltextArtikel -
3
Creativity: Idiographic versus nomothetic approach
Veröffentlicht in Revista de psicología (Lima, Perú)
VolltextArtikel -
4
Herencia y ambiente: una aproximación interactiva hacia el talento
Veröffentlicht in Revista de psicología (Lima, Perú)
VolltextArtikel -
5
Creativity: Idiographic versus nomothetic approach
Veröffentlicht in Revista de PsicologíaVolltext bestellen
Artikel -
6
La psicología de la adolescencia: algunos aspectos del desarrollo
Veröffentlicht in Revista de psicología (Lima, Perú)
VolltextArtikel -
7
CREATIVITY: IDIOGRAPHIC VERSUS NOMOTHETIC APPROACH
Veröffentlicht in European journal for high ability
VolltextArtikel -
8
Gifted adolescents: An analysis of their psychosocial development
Veröffentlicht in Journal of youth and adolescence
VolltextArtikel -
9
Heredity and environment: An interactionistic approach to giftedness
Veröffentlicht in Revista de PsicologíaVolltext bestellen
Artikel -
10
La psicología de la adolescencia: algunos aspectos del desarrollo
Veröffentlicht in Revista de PsicologíaVolltext bestellen
Artikel -
11
-
12
Creatividad: aproximación idiográfica versus nomotética
Veröffentlicht in Revista de psicología (Lima, Perú)
VolltextArtikel -
13
Adolescence and Youth in Prospect
Veröffentlicht in British journal of educational studies
VolltextReview -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20