-
1
The Connection Between Spatial and Mathematical Ability Across Development
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
2
Why Are Spatial Skill and Mathematics Related?
Veröffentlicht in Child development perspectives
VolltextArtikel -
3
Spatial thinking as the missing piece in mathematics curricula
Veröffentlicht in NPJ science of learning
VolltextArtikel -
4
Effects of Spatial Training on Mathematics Performance: A Meta-Analysis
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
5
-
6
Number Representations Drive Number‐Line Estimates
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
7
-
8
A Network Analysis of Children’s Emerging Place-Value Concepts
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
9
Preschoolers and multi-digit numbers: A path to mathematics through the symbols themselves
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
10
Place Value Learning in Kindergarten
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
11
Spatial and mathematics skills: Similarities and differences related to age, SES, and gender
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
12
The development of place value concepts: Approximation before principles
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
13
-
14
Beginnings of Place Value: How Preschoolers Write Three-Digit Numbers
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
15
Hands‐On: Investigating the role of physical manipulatives in spatial training
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
16
-
17
How Spencer made number: First uses of the number words
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
18
Acquisition of the cardinal word principle: The role of input
Veröffentlicht in Early childhood research quarterly
VolltextArtikel -
19
The latent structure of spatial skill: A test of the 2 × 2 typology
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
20
Commentary on Leibovich et al.: What next?
Veröffentlicht in The Behavioral and brain sciences
VolltextArtikel