-
1
Blended learning for teacher training: benefits, challenges, and recommendations
Veröffentlicht in Osvìtnìj vimìr (Online)
VolltextArtikel -
2
Blended learning: definition, concept, and relevance
Veröffentlicht in Osvìtnìj vimìr (Online)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
Mapping lifelong learning quality: a bibliometric study
Veröffentlicht in Osvìtnìj vimìr (Online)
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Professional soft competencies of future software engineers: key concepts
Veröffentlicht in Osvìtnìj vimìr (Online)
VolltextArtikel -
9
-
10
Design methodology for immersive educational resources
Veröffentlicht in Osvìtnìj vimìr (Online)
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education: Report
Veröffentlicht in CTE workshop proceedings
VolltextArtikel -
15
9th Workshop on Cloud Technologies in Education: Report
Veröffentlicht in CTE workshop proceedings
VolltextArtikel -
16
8th Workshop on Cloud Technologies in Education: Report
Veröffentlicht in CTE workshop proceedings
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20