-
1
-
2
-
3
-
4
Disclosure decisions and the moderating effects of privacy feedback and choice
Veröffentlicht in Decision Support Systems
VolltextArtikel -
5
-
6
Introducing new products that affect consumer privacy: A mediation model
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
7
-
8
When powerful artificial intelligence backfires
Veröffentlicht in International journal of hospitality management
VolltextArtikel -
9
Empowerment as latent vulnerability in techno-mediated consumption journeys
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
The future of technology in marketing; utopia or dystopia?
Veröffentlicht in Journal of marketing management
VolltextArtikel -
13
-
14
Exploring information privacy regulation, risks, trust, and behavior
Veröffentlicht in Information & management
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
Consumers' Responses to Facebook Advertising across PCs and Mobile Phones
Veröffentlicht in Journal of advertising research
VolltextArtikel -
20