-
1
-
2
-
3
-
4
Teacher Licensing and the New Assessment Methodologies
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
5
-
6
Teaching Licensing and the New Assessment Methodologies
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
7
-
8
Advances in psychological and educational measurement
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
9
Retrospective: On Improving the Credibility of Evaluations
Veröffentlicht in Educational evaluation and policy analysis
VolltextArtikel -
10
On Improving the Credibility of Evaluations
Veröffentlicht in Educational evaluation and policy analysis
VolltextArtikel -
11
Passing Scores and Test Lengths for Domain-Referenced Measures
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
12
Passing Scores and Test Lengths for Domain-Referenced Measures
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
13
Criterion Referenced Measurement: An Alternative
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
14
PROGRAM ASSESSMENT, CRITERION-REFERENCED TESTS, AND THINGS LIKE THAT
Veröffentlicht in Educational horizons
VolltextArtikel -
15
Commentary: Three Perspectives on Teaching Moral Values: Last in a Series on Ethics
Veröffentlicht in College teaching
VolltextArtikel -
16
TEACHING EFFECTIVENESS: NEW INDICATORS FOR AN OLD PROBLEM
Veröffentlicht in Educational horizons
VolltextArtikel -
17
Improving Instruction through Research
Veröffentlicht in Improving college and university teaching
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20