-
1
Creative Thinking Ability: Domain Generality and Specificity
Veröffentlicht in Creativity research journal
VolltextArtikel -
2
Review of: Essentials of Creativity Assessment
Veröffentlicht in Psychology of aesthetics, creativity, and the arts
VolltextArtikel -
3
-
4
Creative Thinking as a Predictor of Teacher Effectiveness in Higher Education
Veröffentlicht in Creativity research journal
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Homework Motivation and Preference: A Learner-Centered Homework Approach
Veröffentlicht in Theory into practice
VolltextArtikel -
8
-
9
Preferred and actual homework style: a cross-cultural examination
Veröffentlicht in Educational research (Windsor)
VolltextArtikel -
10
Creative Thinking in Mathematics in Israeli High School Students
Veröffentlicht in Gifted education international
VolltextArtikel -
11
Identifying and enhancing talent in Israel: A high national priority
Veröffentlicht in Roeper review
VolltextArtikel -
12
The Structure of Giftedness: The Domain of Literature As an Exemplar
Veröffentlicht in The Gifted child quarterly
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
If You Don't Think Talent Should Be Encouraged From Age Three, Do the Math
Veröffentlicht in PsycCritiques
VolltextArtikel -
16
Parent Involvement in Homework: A Double-Edged Sword
Veröffentlicht in International journal of adolescence and youth
VolltextArtikel -
17
-
18
Creative thinking and creative performance in Israeli students
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
19
Developmental test of Mednick's associative hierarchies of original thinking
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
20