-
1
-
2
-
3
-
4
The Impact of Peer Mentoring on Marketing Content Mastery
Veröffentlicht in Marketing education review
VolltextArtikel -
5
Implementing assessment in an outcome-based marketing curriculum
Veröffentlicht in Journal of marketing education
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
A Replicable, Zero-Based Model for Marketing Curriculum Innovation
Veröffentlicht in Journal of marketing education
VolltextArtikel -
9
-
10
Buyer-Seller Relationships: An Application of the IMP Interaction Model
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
International Project Workshops: Merging Education with Enterprise
Veröffentlicht in Journal of marketing education
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
BuyerSeller Relationships An Application of the IMPInteraction Model
Veröffentlicht in European journal of marketing
VolltextArtikel -
18
-
19
Mapping and characterization of structural variation in 17,795 human genomes
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
20