-
1
-
2
-
3
Teachers perceived self-efficacy in multicultural classrooms
Veröffentlicht in Eesti Haridusteaduste Ajakiri.
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Õpetaja professionalismi võimalikud tulevikustsenaariumid aastaks 2035
Veröffentlicht in Eesti Haridusteaduste Ajakiri.
VolltextArtikel -
9
-
10
Identification-flexibility dilemma of IT specialists
Veröffentlicht in Career development international
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Conceptualising educational changes: A social innovation approach
Veröffentlicht in Journal of educational change
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Koostöö kutseõpetaja professionaalsust määrava tegurina
Veröffentlicht in Eesti Haridusteaduste Ajakiri.
VolltextArtikel -
18
-
19
Restructuring vocational schools as social innovation?
Veröffentlicht in Journal of educational administration
VolltextArtikel -
20