-
1
-
2
The Scholar-Practitioner Dilemma
Veröffentlicht in To Improve the Academy: A Journal of Educational Development
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Experiences of Newly Hired Faculty
Veröffentlicht in To Improve the Academy: A Journal of Educational Development
VolltextArtikel -
9
-
10
Research on Teaching and Learning: The Relevant and the Redundant
Veröffentlicht in Review of higher education
VolltextArtikel -
11
Toward an empirical definition of relevance in undergraduate instruction
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel -
12
-
13
Student Ratings of College Teaching: Reliability, Validity, and Usefulness
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
14
Assessing Readiness for Professional Practice
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel -
15
Openness and honesty versus coercion and deception in psychological research
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Freedom To Learn: Self-Directed Study in a Required Course
Veröffentlicht in Journal of teacher education
VolltextArtikel -
19
-
20
Improving College Teaching: A Critical Review of Research
Veröffentlicht in Review of educational research
VolltextArtikel