-
1
Interprofessional education: tips for design and implementation
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
2
How to choose your study design
Veröffentlicht in Journal of paediatrics and child health
VolltextArtikel -
3
Team-based learning: design, facilitation and participation
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Key tips for teaching in the clinical setting
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
8
Team-based learning (TBL) in the medical curriculum: better than PBL?
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Facilitating small group learning in the health professions
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
12
Planning, preparing and structuring a small group teaching session
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Planning peer assisted learning (PAL) activities in clinical schools
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
16
-
17
Team-based learning (TBL): a community of practice
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
18
Lives saved by COVID‐19 vaccines
Veröffentlicht in Journal of paediatrics and child health
VolltextArtikel -
19
-
20
Bionic pancreas in children and adults with type 1 diabetes
Veröffentlicht in Journal of paediatrics and child health
VolltextArtikel