-
1
-
2
-
3
Word- and Text-Level Reading Difficulties in Students With Dyslexia
Veröffentlicht in Learning disability quarterly
VolltextArtikel -
4
-
5
The Contributions of Oral and Silent Reading Fluency to Reading Comprehension
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
6
-
7
A Spectrographically Grounded Scale for Evaluating Reading Expressiveness
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
8
Test Review: A Review of the Feifer Assessment of Reading (FAR)
Veröffentlicht in Journal of Psychoeducational Assessment
VolltextArtikel -
9
Examining the Effects of Skill Level and Reading Modality on Reading Comprehension
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
10
-
11
Becoming a fluent and automatic reader in the early elementary school years
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
12
Reading fluency: implications for the assessment of children with reading disabilities
Veröffentlicht in Annals of dyslexia
VolltextArtikel -
13
-
14
Teaching Children to Become Fluent and Automatic Readers
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
15
A Review of the Test of Silent Contextual Reading Fluency
Veröffentlicht in Canadian Journal of School Psychology
VolltextArtikel -
16
Interaction Quality during Partner Reading
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
17
-
18
Comprehensive Test of Phonological Processing-2nd ed. (CTOPP-2)
Veröffentlicht in Canadian journal of school psychology
VolltextArtikel -
19
-
20