-
1
-
2
-
3
-
4
Results in Silent Versus Oral Reading
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
5
Spelling by visualization versus drill methods
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
6
Silent versus oral reading with one hundred sixth-grade children
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
7
Measurements in Fairy Tale
Veröffentlicht in The Journal of educational research (Washington, D.C.)
VolltextArtikel -
8
The effect of exempting pupils proficient in handwriting
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
9
Height and Weight of Children in Relation to General Intelligence
Veröffentlicht in Pedagogical Seminary
VolltextArtikel -
10
The Age of Walking and Talking in Relation to General Intelligence
Veröffentlicht in Pedagogical Seminary
VolltextArtikel -
11
Additive subtraction and multiplicative division tested
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
12
Testing practice material in the fundamentals
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
13
Scaling and Improving the Lesson Assignment
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
14
Assignment, Scaling and Improving the Lesson
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
15
Resulis in Silent versus Oral Reading
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
16
The Psychology of Arithmetic
Veröffentlicht in The Journal of educational research (Washington, D.C.)
VolltextReview -
17
The New Method in Arithmetic
Veröffentlicht in The Journal of educational research (Washington, D.C.)
VolltextReview -
18
Vocabulary Difficulties of Five Textbooks in Third-Grade Arithmetic
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
19
An Investigation of Children's Preferences for Modern Pictures
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel -
20
Vocabulary Difficulties of Five Textbooks in Third-Grade Arithmetic
Veröffentlicht in The Elementary school journal
VolltextArtikel