-
1
-
2
-
3
Buying Policy? The Effects of Lobbyists' Resources on Their Policy Success
Veröffentlicht in Political research quarterly
VolltextArtikel -
4
-
5
Policy Consequences of Revolving-Door Lobbying
Veröffentlicht in Political research quarterly
VolltextArtikel -
6
What do campaign contributions buy? Lobbyists’ strategic giving
Veröffentlicht in Interest groups & advocacy
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Opaque: an empirical evaluation of lobbying transparency in the UK
Veröffentlicht in Interest groups & advocacy
VolltextArtikel -
10
Peer assessment: Development and delivery of the OSCE
Veröffentlicht in European journal of dental education
VolltextArtikel -
11
Buying Policy? The Effects of Lobbyists' Resources on Their Policy Success1
Veröffentlicht in Political research quarterly
VolltextArtikel -
12
Buying Policy? The Effects of Lobbyists’ Resources on Their Policy Success 1
Veröffentlicht in Political research quarterly
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
-
16
Presidential Position-Taking, Presidential Success, and Interest Group Activity
Veröffentlicht in Congress & the presidency
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
The Effects of Interest Groups' Ideology on Their PAC and Lobbying Expenditures
Veröffentlicht in Business and politics
VolltextArtikel -
20