-
1
-
2
-
3
What is ‘Cadence’ and why do we need an unambiguous definition?
Veröffentlicht in Journal of science and medicine in sport
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Graduate students are more challenging, demanding, and questioning
Veröffentlicht in BMJ
VolltextArtikel -
8
-
9
Is insight important? Measuring capacity to change performance
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
10
-
11
Student attitudes towards anatomy teaching and learning in a multiprofessional context
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
12
The place of the basic sciences in medical curricula
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
13
Selecting performance assessment methods for experienced physicians
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Faculty development through international exchange: The IMEX initiative
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Models for the development of graduate entry medical courses: two case studies
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
20