-
1
Relationship Marketing Strategies for Dominant Brands
Veröffentlicht in Innovative marketing
VolltextArtikel -
2
Relationship management: A call for fewer influence attempts?
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
3
Integrating Marketing Courses to Enhance Team-Based Experiential Learning
Veröffentlicht in Journal of marketing education
VolltextArtikel -
4
-
5
Assessing poor quality service: perceptions of customer service representatives
Veröffentlicht in Managing service quality
VolltextArtikel -
6
-
7
Consumer Attitudes and Preferences Concerning Shopping On-Line
Veröffentlicht in Journal of Internet commerce
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Non-Nutritive Sweeteners in the Packaged Food Supply-An Assessment across 4 Countries
Veröffentlicht in Nutrients
VolltextArtikel -
12
Comprehensive and Integrative Genomic Characterization of Hepatocellular Carcinoma
Veröffentlicht in Cell
VolltextArtikel -
13
Comprehensivemolecular characterization of clear cell renal cell carcinoma
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
14
The Somatic Genomic Landscape of Chromophobe Renal Cell Carcinoma
Veröffentlicht in Cancer cell
VolltextArtikel -
15
-
16
Comprehensive Molecular Characterization of Muscle-Invasive Bladder Cancer
Veröffentlicht in Cell
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Comprehensive molecular characterization of urothelial bladder carcinoma
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel