-
1
-
2
Sequential solutions in machine scheduling games
Veröffentlicht in Journal of scheduling
VolltextArtikel -
3
-
4
Collaborative delivery with energy-constrained mobile robots
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
5
Optimization Methods for Multistage Freight Train Formation
Veröffentlicht in Transportation science
VolltextArtikel -
6
Tree Nash Equilibria in the Network Creation Game
Veröffentlicht in Internet mathematics
VolltextArtikel -
7
Improved bounds on equilibria solutions in the network design game
Veröffentlicht in International journal of game theory
VolltextArtikel -
8
Computing and Listing st-Paths in Public Transportation Networks
Veröffentlicht in Theory of computing systems
VolltextArtikel -
9
-
10
Mapping a polygon with holes using a compass
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
A polygon is determined by its angles
Veröffentlicht in Computational geometry : theory and applications
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Discovery of network properties with all-shortest-paths queries
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20