-
1
-
2
Learning to Love Reading: Interviews With Older Children and Teens
Veröffentlicht in Journal of adolescent & adult literacy
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
What Readers Do: Young Children's Ideas about the Nature of Reading
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
7
Why Ernie Can't Read: "Sesame Street" and Literacy
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Five-Year Outcomes with PCI Guided by Fractional Flow Reserve
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Education without Impact: How Our Universities Fail the Young
Veröffentlicht in Academe (Washington. 1979)
VolltextReview -
15
-
16
-
17
Fractional Flow Reserve–Guided PCI for Stable Coronary Artery Disease
Veröffentlicht in The New England journal of medicine
VolltextArtikel -
18
Status of the HOLMES Experiment
Veröffentlicht in Journal of low temperature physics
VolltextArtikel -
19
-
20