-
1
-
2
-
3
Use of E-Learning Functionalities and Standards: The Spanish Case
Veröffentlicht in IEEE transactions on education
VolltextArtikel -
4
-
5
Measuring and Promoting Self-Regulated Learning Using Spaced Questionnaires
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
6
Introducing Personal Teaching Environment for Nontraditional Teaching Methods
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Editorial Strengthening the Open Character in Spanish/Portuguese of IEEE-RITA
Veröffentlicht in IEEE-RITA
VolltextArtikel -
10
-
11
Process-Oriented Quality in e-Learning: A Proposal for a Global Model
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
12
Systematic Literature Review of Predictive Analysis Tools in Higher Education
Veröffentlicht in Applied sciences
VolltextArtikel -
13
Blended e-assessment: Migrating classical exams to the digital world
Veröffentlicht in Computers and education
VolltextArtikel -
14
-
15
Teaching Soft Skills in Engineering Education: An European Perspective
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
16
An xAPI Application Profile to Monitor Self-Regulated Learning Strategies
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
17
Generating OER by Recording Lectures: A Case Study
Veröffentlicht in IEEE transactions on education
VolltextArtikel -
18
Profiling Students' Self-Regulation With Learning Analytics: A Proof of Concept
Veröffentlicht in IEEE access
VolltextArtikel -
19
-
20