-
1
Elementary Students’ Views on the Gendering of Mathematics
Veröffentlicht in European journal of educational research
VolltextArtikel -
2
-
3
CHILDREN'S WAYS OF THINKING WHEN COPING WITH EVERYDAY MATHEMATICAL SITUATIONS
Veröffentlicht in Educația-plus
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Mathematics and English, Two Languages: Teachers' Views
Veröffentlicht in Journal of Education and Learning
VolltextArtikel -
8
Relative and Absolute Thinking in Visual Estimation Processes
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Developing Number Sense: An Intervention Study in Grade 7
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
12
-
13
Developing Number Sense: An Intervention Study in Grade 7
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
14
Overcoming Barriers in Function Related Concepts
Veröffentlicht in Mathematics in school
VolltextArtikel -
15
-
16
ESTIMATION, QUALITATIVE THINKING, AND PROBLEM SOLVING
Veröffentlicht in The Mathematics teacher
VolltextArtikel -
17
Conquer Mathematics Concepts by Developing Visual Thinking
Veröffentlicht in The Arithmetic teacher
VolltextArtikel -
18
Research into Practice: Conquer Mathematics Concepts by Developing Visual Thinking
Veröffentlicht in The Arithmetic teacher
VolltextArtikel -
19
Research into Practice: Number Sense and Nonsense
Veröffentlicht in The Arithmetic teacher
VolltextArtikel -
20