-
1
-
2
Infants' Reliance on a Social Criterion for Establishing Word-Object Relations
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
3
-
4
Rapid Word Learning in 13- and 18-Month-Olds
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
5
-
6
Children's use of mutual exclusivity to constrain the meanings of words
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Learning Proper and Common Names in Inferential versus Ostensive Contexts
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Young Children's Inductions from Natural Kinds: The Role of Categories and Appearances
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
13
-
14
Calogero-Moser Systems and Hitchin Systems
Veröffentlicht in Communications in mathematical physics
VolltextArtikel -
15
Surfaces and the Sklyanin bracket
Veröffentlicht in Communications in mathematical physics
VolltextArtikel -
16
Establishing Word-Object Relations: A First Step
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
17
-
18
Children's Use of Mutual Exclusivity to Learn Labels for Parts of Objects
Veröffentlicht in Developmental psychology
VolltextArtikel -
19
Use of the mutual exclusivity assumption by young word learners
Veröffentlicht in Cognitive psychology
VolltextArtikel -
20