-
1
Organizational innovation capabilities. Empirical evidence from B2B contexts
Veröffentlicht in Estudios gerenciales
VolltextArtikel -
2
-
3
A Cross-Destination Analysis of Country Image: A Key Factor of Tourism Marketing
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Determinants of trust towards tourist destinations
Veröffentlicht in Journal of destination marketing & management
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Familiaridad con los destinos turísticos. Rol de la percepción de beneficios
Veröffentlicht in Estudios gerenciales
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
SATISFACCIÓN: DETERMINANTE DE LA FAMILIARIDAD DEL DESTINO TURÍSTICO
Veröffentlicht in Revista de Administração de Empresas
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Satisfação: determinante da familiaridade do destino turístico
Veröffentlicht in Revista de administração de emprêsas
VolltextArtikel -
19
-
20
Familiaridad con los destinos turísticos. Rol de la percepción de beneficios
Veröffentlicht in Estudios gerenciales
VolltextArtikel