-
1
-
2
Characterizing College Science Assessments: The Three-Dimensional Learning Assessment Protocol
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
3
-
4
Characterizing college science instruction: The Three-Dimensional Learning Observation Protocol
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Evaluation of four chatbots in autoimmune liver disease: A comparative analysis
Veröffentlicht in Annals of hepatology
VolltextArtikel -
8
-
9
CDK6 Antagonizes p53-Induced Responses during Tumorigenesis
Veröffentlicht in Cancer discovery
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Pangenome graph construction from genome alignments with Minigraph-Cactus
Veröffentlicht in Nature biotechnology
VolltextArtikel -
13
Recombination between heterologous human acrocentric chromosomes
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
14
-
15
Increased mutation and gene conversion within human segmental duplications
Veröffentlicht in Nature (London)
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Gaps and complex structurally variant loci in phased genome assemblies
Veröffentlicht in Genome research
VolltextArtikel -
19
Evaluating the extent of a large-scale transformation in gateway science courses
Veröffentlicht in Science advances
VolltextArtikel -
20