-
1
-
2
Gamification Patterns for Gamification Applications
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
3
-
4
Iatrogenic cutaneous emphysema
Veröffentlicht in Annales de dermatologie et de vénéréologie
VolltextArtikel -
5
Speech Emotion Recognition in Acted and Spontaneous Context
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
What are You Reading Most: Attention in eLearning
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
9
Hand Posture Recognition Using Kernel Descriptor
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Eye-gaze Tracking Based Interaction in India
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
15
Walking Behavior Change Detector for a “Smart” Walker
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Framework for Dynamic Text Presentation in eLearning
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel -
19
-
20
Interacting with Socio-emotional Agents
Veröffentlicht in Procedia computer science
VolltextArtikel