-
1
Transformative learning as pedagogy for the health professions: a scoping review
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
2
Feedback learning opportunities from medical student logs of paediatric patients
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
3
Paediatric case mix in a rural clinical school is relevant to future practice
Veröffentlicht in BMC medical education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Growing rural doctors as teachers: A rural community of medical education practice
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
8
Tuning medical education for rural-ready practice: designing and resourcing optimally
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
9
Rapid death of injected myoblasts in myoblast transfer therapy
Veröffentlicht in Muscle & nerve
VolltextArtikel -
10
-
11
Addressing current problems in teaching pathology to medical students: blended learning
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
Teaching peritoneal dialysis in Australia: An opportunity for improvement
Veröffentlicht in Nephrology (Carlton, Vic.)
VolltextArtikel -
19
-
20