-
1
-
2
-
3
Instagram communication strategies of European museums
Veröffentlicht in Cogent arts & humanities
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Challenges in linking destinations’ online reputation with competitiveness
Veröffentlicht in Tourism & management studies
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
The challenge of linking destination online reputation with competitiveness
Veröffentlicht in Tourism & management studies
VolltextArtikel -
13
Closer to or further from the new normal? business approach through social media analysis
Veröffentlicht in Heliyon
VolltextArtikel -
14
Brand's communications in Covid-19. Social role during and after lockdown
Veröffentlicht in Cogent social sciences
VolltextArtikel -
15
Femvertising and COVID-19—What Did Brand Owners Broadcast during the Lockdown?
Veröffentlicht in Systems (Basel)
VolltextArtikel -
16
-
17
Populism and Independence Movements in Europe: The Catalan-Spanish Case
Veröffentlicht in Social sciences (Basel)
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20