-
1
-
2
How might teachers enable learner self-confidence? A review study
Veröffentlicht in Educational review (Birmingham)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Pedagogical literacy: What it means and what it allows
Veröffentlicht in Teaching and teacher education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Articulating 'understanding': Deploying mathematical cognition
Veröffentlicht in Scottish educational review
VolltextArtikel -
11
-
12
How reflective is the academic essay?
Veröffentlicht in Studies in higher education (Dorchester-on-Thames)
VolltextArtikel -
13
Academic achievement: The role of praise in motivating students
Veröffentlicht in Active learning in higher education
VolltextArtikel -
14
-
15
Conceptual Learning: The Priority for Higher Education
Veröffentlicht in British journal of educational studies
VolltextArtikel -
16
-
17
Facilitating Self-Regulation in Higher Education through Self-Report
Veröffentlicht in Learning environments research
VolltextArtikel -
18
The Importance of Epistemic Cognition in Student-Centred Learning
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
19
-
20