-
1
-
2
-
3
Implementation of inquiry-based learning in day-to-day teaching: a synthesis
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
4
Mathematical Modelling Abilities of Artificial Intelligence Tools: The Case of ChatGPT
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
5
Classification Scheme for Modelling Tasks
Veröffentlicht in Journal für Mathematik-Didaktik (Internet)
VolltextArtikel -
6
-
7
A model for a widespread implementation of inquiry-based learning
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
8
-
9
Professional development on connections to the world of work in mathematics and science education
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Impact of professional development involving modelling on teachers and their teaching
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
13
-
14
Different ways to implement innovative teaching approaches at scale
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
How can teachers’ beliefs affect their professional development?
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
18
-
19
Supporting mathematics and science teachers in implementing intercultural learning
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
20