-
1
Seodang: A pilgrimage toward knowledge/action and "us-ness" in the community
Veröffentlicht in Cogent education
VolltextArtikel -
2
The Call to Teach Without a “Call” to Teach
Veröffentlicht in Studies in philosophy and education
VolltextArtikel -
3
-
4
"Do this in memory of me": Examining Catholic subjectivity and teacher education
Veröffentlicht in Cogent education
VolltextArtikel -
5
-
6
The paradox of post-postmodernism
Veröffentlicht in Educational philosophy and theory
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
The ARtS Community Without Community: Imagining Aesthetic Curriculum for Active Citizenship
Veröffentlicht in SAGE open
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
(Im)possible Identity: Autoethnographic (re)Presentations
Veröffentlicht in Qualitative report
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Disciplinary Images of “Korean-Ness”: Autobiographical Interrogations on the Panopticon
Veröffentlicht in SAGE open
VolltextArtikel -
16
-
17
Non‐violencing: Imagining Non‐violence Pedagogy with Laozi and Deleuze
Veröffentlicht in Journal of philosophy of education
VolltextArtikel -
18
Teaching Equity through Gatsby in the Age of CCSS
Veröffentlicht in English journal
VolltextArtikel -
19
-
20