-
1
-
2
Simulation-Based Evaluation of Learning Sequences for Instructional Technologies
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
3
Agency Effects in Human-Computer Interaction
Veröffentlicht in International journal of human-computer interaction
VolltextArtikel -
4
-
5
Bottom-Up and Top-Down Cues in a Comics Reading Task
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
6
Web 3.0, Litbots, and TPWSGWTAU
Veröffentlicht in Journal of adolescent & adult literacy
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
Stance, Navigation, and Reader Response in Expository Hypertext
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
11
-
12
Does Hypertext Disadvantage Less Able Readers?
Veröffentlicht in Journal of educational computing research
VolltextArtikel -
13
Web 3.0, Litbots, and TPWSGWTAU.(Digital Literacies)
Veröffentlicht in Journal of adolescent & adult literacy
VolltextArtikel -
14
Teaching them to read Russian: four hundred years of the Russian bukvar
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Good and Poor Readers' Use of Explicitly Cued Graphic Aids
Veröffentlicht in Journal of reading behavior
VolltextArtikel -
19
Computer-Assisted Diagnosis in Reading: An Expert Systems Approach
Veröffentlicht in Journal of reading
VolltextArtikel -
20