-
1
-
2
Simulation-Based Evaluation of Learning Sequences for Instructional Technologies
Veröffentlicht in Instructional science
VolltextArtikel -
3
-
4
Agency Effects in Human-Computer Interaction
Veröffentlicht in International journal of human-computer interaction
VolltextArtikel -
5
Bottom-Up and Top-Down Cues in a Comics Reading Task
Veröffentlicht in Reading psychology
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Web 3.0, Litbots, and TPWSGWTAU
Veröffentlicht in Journal of adolescent & adult literacy
VolltextArtikel -
9
-
10
Does Hypertext Disadvantage Less Able Readers?
Veröffentlicht in Journal of educational computing research
VolltextArtikel -
11
Teaching them to read Russian: four hundred years of the Russian bukvar
Veröffentlicht in The Reading teacher
VolltextArtikel -
12
-
13
Stance, Navigation, and Reader Response in Expository Hypertext
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
14
-
15
Web 3.0, Litbots, and TPWSGWTAU.(Digital Literacies)
Veröffentlicht in Journal of adolescent & adult literacy
VolltextArtikel -
16
Computer-Assisted Diagnosis in Reading: An Expert Systems Approach
Veröffentlicht in Journal of reading
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20