-
1
Everyday Creativity in Language: Textuality, Contextuality, and Critique
Veröffentlicht in Applied linguistics
VolltextArtikel -
2
Introduction: Language Creativity in Everyday Contexts
Veröffentlicht in Applied linguistics
VolltextArtikel -
3
Textual trajectories: Theoretical roots and institutional consequences
Veröffentlicht in Text & talk
VolltextArtikel -
4
Introduction: the dynamics of textual trajectories in professional and workplace practice
Veröffentlicht in Text & talk
VolltextArtikel -
5
-
6
Working towards a more complete sociolinguistics
Veröffentlicht in Journal of sociolinguistics
VolltextArtikel -
7
What counts as reading? PIRLS, EastEnders and The Man on the Flying Trapeze
Veröffentlicht in Literacy (Oxford, England)
VolltextArtikel -
8
Linguistic ethnography and interdisciplinarity: Opening the discussion
Veröffentlicht in Journal of sociolinguistics
VolltextArtikel -
9
Working towards a more complete sociolinguistics: Writing
Veröffentlicht in Journal of sociolinguistics
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
A Broader View of Language in School: Research from Linguistic Ethnography
Veröffentlicht in Children & society
VolltextArtikel -
13
-
14
Talk about texts: reading as a social event
Veröffentlicht in Journal of research in reading
VolltextArtikel -
15
Understanding childhood: an interdisciplinary approach. childhood volume 1by Martin Woodhead and Heather Montgomery Chichester: Wiley, 2003. No. of pages 275. ISBN 0 470 84692 5 pb; Childhoods in context. Childhood volume 2by Janet Maybin and Martin Woodhead Chichester: Wiley, 2003. No. of pages 326. ISBN 0 470 84693 3 pb; Children's cultural worlds. Childhood volume 3by Mary Jane Kehily and Joan Swann Chichester: Wiley, 2003. No. of pages 344. ISBN 0 470 84694 1 pb; Changing childhoods: local a
Veröffentlicht in Children & society
VolltextArtikel -
16
-
17
Linguistic ethnography and interdisciplinarity
Veröffentlicht in Journal of sociolinguistics
VolltextArtikel -
18
A Review of Discourse Analysis in Literacy Research: Equitable Access
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
19
-
20
"Using English: From Conversation to Canon," ed. Janet Maybin and Neil Mercer
Veröffentlicht in Anglia (Tübingen)
VolltextArtikel