-
1
-
2
Reflections on 25 Years of Journal Editorship
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
3
-
4
Models in science and in science education: an introduction
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
5
Discipline-based philosophy of education and classroom teaching
Veröffentlicht in Theory and research in education
VolltextArtikel -
6
-
7
Teaching the Philosophical and Worldview Components of Science
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Thomas Kuhn's impact on science education: What lessons can be learned?
Veröffentlicht in Science education (Salem, Mass.)
VolltextArtikel -
12
Constructivism and Science Education: A Further Appraisal
Veröffentlicht in Journal of science education and technology
VolltextArtikel -
13
Science and Worldviews in the Classroom: Joseph Priestley and Photosynthesis
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
14
Feng shui and the scientific testing of chi claims
Veröffentlicht in Cultures of Science (online)
VolltextArtikel -
15
Cultural studies in science education: A philosophical appraisal
Veröffentlicht in Cultures of Science (online)
VolltextArtikel -
16
-
17
Philosophical and Pedagogical Problems with Constructivism in Science Education
Veröffentlicht in Tréma
VolltextArtikel -
18
Belief, Knowledge, and Science Education
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
19
-
20