-
1
Sameness and Difference in Transfer
Veröffentlicht in The Journal of the learning sciences
VolltextArtikel -
2
On Some Necessary Conditions of Learning
Veröffentlicht in The Journal of the learning sciences
VolltextArtikel -
3
What is to be learnt? Critical aspects of elementary arithmetic skills
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
What is made possible to learn when using the variation theory of learning in teaching mathematics?
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
-
13
A reply to Charles Clarke by Ference Marton
Veröffentlicht in International journal for lesson and learning studies
VolltextArtikel -
14
-
15
Beyond Learning as Changing Participation
Veröffentlicht in Scandinavian journal of educational research
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
The object of learning in action research and learning study
Veröffentlicht in Educational action research
VolltextArtikel -
19
-
20