-
1
Environmental Objects for Authoring Procedural Scenes
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
2
Foreword to the special section on aging and weathering
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
3
Glint Rendering based on a Multiple‐Scattering Patch BRDF
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
Real‐Time Solar Exposure Simulation in Complex Cities
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Heat Transfer Simulation for Modeling Realistic Winter Sceneries
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
13
Arches: a Framework for Modeling Complex Terrains
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
14
A survey of aging and weathering phenomena in computer graphics
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
15
-
16
Procedural Generation of Rock Piles using Aperiodic Tiling
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
17
A Resolution Independent Approach for the Accurate Rendering of Grooved Surfaces
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
18
3Gmaps L-systems: An application to the Modeling of Wood
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
19
Modeling and Rendering of Heterogeneous Granular
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
20
Generating vast varieties of realistic leaves with parametric 2Gmap L-systems
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel