-
1
Real‐Time Solar Exposure Simulation in Complex Cities
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
2
Heat Transfer Simulation for Modeling Realistic Winter Sceneries
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
3
A survey of aging and weathering phenomena in computer graphics
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
4
A Resolution Independent Approach for the Accurate Rendering of Grooved Surfaces
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
5
Arches: a Framework for Modeling Complex Terrains
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
6
-
7
Procedural Generation of Rock Piles using Aperiodic Tiling
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
8
Foreword to the special section on aging and weathering
Veröffentlicht in Computers & graphics
VolltextArtikel -
9
-
10
Surface scratches: measuring, modeling and rendering
Veröffentlicht in The Visual computer
VolltextArtikel -
11
A Physically-Based Model for Rendering Realistic Scratches
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
12
-
13
Simulating How Salt Decay Ages Buildings
Veröffentlicht in IEEE computer graphics and applications
VolltextMagazinearticle -
14
-
15
-
16
Glint Rendering based on a Multiple‐Scattering Patch BRDF
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
Environmental Objects for Authoring Procedural Scenes
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel