-
1
Personality, gender, and age in the language of social media: the open-vocabulary approach
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Evaluating the predictability of medical conditions from social media posts
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
5
-
6
Psychological Language on Twitter Predicts County-Level Heart Disease Mortality
Veröffentlicht in Psychological science
VolltextArtikel -
7
Twitter as a Tool for Health Research: A Systematic Review
Veröffentlicht in American journal of public health (1971)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
Can Twitter be used to predict county excessive alcohol consumption rates?
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
12
-
13
Women are Warmer but No Less Assertive than Men: Gender and Language on Facebook
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
Gaining Insights From Social Media Language: Methodologies and Challenges
Veröffentlicht in Psychological methods
VolltextArtikel -
18
Distilling the Wisdom of Crowds: Prediction Markets vs. Prediction Polls
Veröffentlicht in Management science
VolltextArtikel -
19
The development of grit and growth mindset in Chinese children
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
20
(Un)Happiness and Voting in U.S. Presidential Elections
Veröffentlicht in Journal of personality and social psychology
VolltextArtikel