-
1
A Pedagogical Chatbot: A Supplemental Language Learning Tool
Veröffentlicht in RELC journal
VolltextArtikel -
2
Facilitating Synchronous Online Language Learning through Zoom
Veröffentlicht in RELC Journal
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
Professional Development and ICT: English Language Teachers’ Voices
Veröffentlicht in Online learning (Newburyport, Mass.)
VolltextArtikel -
8
Adopting HyFlex in higher education in response to COVID-19: students' perspectives
Veröffentlicht in Open learning
VolltextArtikel -
9
Using Kahoot! to Gamify Learning in the Language Classroom
Veröffentlicht in RELC Journal
VolltextArtikel -
10
-
11
Creating the Conditions for Vocabulary Learning with Wordwall
Veröffentlicht in RELC Journal
VolltextArtikel -
12
Using Mentimeter to Elicit Student Responses in the EAP/ESP Classroom
Veröffentlicht in RELC journal
VolltextArtikel -
13
Coping with English for Academic Purposes Provision during COVID-19
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
14
-
15
Rediscovering the Uptake of Dashboard Feedback: A Conceptual Replication of Foung (2019)
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
16
Beyond replication: An exact replication study of Łodzikowski (2021)
Veröffentlicht in ReCALL (Cambridge, England)
VolltextArtikel -
17
‘There’s an App for That!’ Writing Technology Reviews for Academic Journals
Veröffentlicht in RELC journal
VolltextArtikel -
18
Perusall Encourages Critical Engagement with Reading Texts
Veröffentlicht in RELC journal
VolltextArtikel -
19
Affective states in digital game-based learning: Thematic evolution and social network analysis
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
20