-
1
A Flipped Classroom Approach to Teaching Empirical Software Engineering
Veröffentlicht in IEEE transactions on education
VolltextArtikel -
2
-
3
The Connection Between Burnout and Personality Types in Software Developers
Veröffentlicht in IEEE software
VolltextArtikel -
4
-
5
Agile ways of working: A team maturity perspective
Veröffentlicht in Journal of Software: Evolution and Process
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
Understanding Work Practices of Autonomous Agile Teams: A Social-psychological Review
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
14
A Flipped Classroom Approach to Teaching Empirical Software Engineering
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
15
Learning more from crossing levels: Investigating agility at three levels of the organization
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
16
On Gender, Ethnicity, and Culture in Empirical Software Engineering Research
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
17
The links between agile practices, interpersonal conflict, and perceived productivity
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
18
A fourth explanation to Brooks' Law - The aspect of group developmental psychology
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
19
Problem reports and team maturity in agile automotive software development
Veröffentlicht in arXiv.org
VolltextArtikel -
20